ZTARLA

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Ztarla - 15 september 2013 11:16

Vaknade upp till en regnig grå dag, vilket inte gör mig något, tycker bara att det är skönt och mysigt.

Igår var vi hemma hos Jessika & Fredrik och kikade på deras nya fina lägenhet, trevligt trevligt.

Idag bär det hem till Sussi, Daniel och lilla Natalie en sväng. Efter det kör vi nog inom Ikea och kikar lite. Vi väntar ju bara på att få nycklarna till nya lägenheten i princip, så vi kan handla det sista till lillan, dvs ett skötbord & spjälsäng. Känns inte lönt att göra det innan vi får tillgång till lägenheten. Men vi ska iaf dit och titta ut lite saker :) ska nog kolla ut ett nytt soffbord & tv-bänk och lite annat med. Det vi eventuellt ska handla idag är förvaringslådor och massvis Ikea-kassar som vi ska ha när vi packar. Packning blir den huvudsakliga sysslan denna regniga söndag. Snart flyttar vi! Äntligen.

Nu ska jag slänga mig i duschen. Hörs later.

Presentation


Jag heter Johannah, 28 år gammal. Bor tillsammans med mannen i mitt liv, vår lilla dotter Charly född 26/10 -13 samt våra två katter ♡

Jag skriver här om vår resa tillsammans, livet som nybliven mamma, tankar och känslor samt en massa annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards