ZTARLA

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Ztarla - 23 december 2013 11:41

Idag har det hunnit bli lille julafton, jag förstår inte hur tiden kan gå så snabbt?!


Passar på med lite egentid vid datorn medans lillfisen sover. I eftermiddag ska vi köra hem till L's mamma och sambo och fira jul. Imorgon ska vi fira hos min syster, och sen på annandagen ska vi hem till L's faster och andra släktingar och fira jul där. Har ingen julkänsla what so ever, men det ska bli mysigt att fira jul som familj tillsammans för första gången. ❤ Jag och L har ju varit tillsammans i snart 4 år, men det är första gången vi firar jul ihop. Knasigt. Det bara blev så när man firar med vars en familj. Men nu har vi vår egen 


Sitter och ska mecka ihop ett flaggspel till Charlys rum. Får se hur det går :-) Bild kommer om det blir bra, haha. Om det blir bra ska jag nog göra ett till dopet också. Vi är i full gång med planerandet av dopet nu, inte alls långt kvar. Ska bli roligt!


Ska även försöka fixa fler tavlor. Har lite projekt på G angående dessa tavlor men det är lite hemlis än så länge...


Nä, ska sätta fart nu innan hjärtat vaknar och vill ha mat igen. Hon är inne i någon matperiod just nu och vill äta för jämt.


Vår hårdrocksbebis ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannah, 28 år gammal. Bor tillsammans med mannen i mitt liv, vår lilla dotter Charly född 26/10 -13 samt våra två katter ♡

Jag skriver här om vår resa tillsammans, livet som nybliven mamma, tankar och känslor samt en massa annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards