ZTARLA

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Ztarla - 1 december 2013 10:42

Jag vet att jag skulle uppdatera lite bättre här nu, men det är svårt att få tiden att räcka till. När C sover så får man prioritera sin egentid om man nu inte är så trött att man bara går och lägger sig. Det är svårt det där. Det blir väl lättare när C blir större, det är inte så lätt just nu när hon bara är fem veckor, man vet inte riktigt hur man ska underhålla henne när hon är vaken. Hon vill helt vara hos en och gosa och det har man ju absolut inte något emot, men man får ju inte mycket gjort <3

Hursomhelst, nu sover lilla hjärtat och jag ska passa på och ta en lång, varm skön dusch. Längtar så tills jag kan bada igen. Tänkte vänta en vecka till iallafall, vill inte ta risken att få en infektion i livmodern direkt, även om jag inte tror det är någon fara längre eftersom jag slutat blöda. Men men, den som väntar på något gott ;-)

Idag är det första advent och julskyltning nere i stan. Planen är att vi i lilla familjen tillsammans med mamma, pappa och mina syskonbarn skulle gå en sväng där nere, men det är ju halv storm ute så vi får se om det lugnar ner sig eller inte. Annars blir det mys hemma istället.

Jag älskar dig mer än livet lilla C! <3 nu blir det en dusch som sagt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannah, 28 år gammal. Bor tillsammans med mannen i mitt liv, vår lilla dotter Charly född 26/10 -13 samt våra två katter ♡

Jag skriver här om vår resa tillsammans, livet som nybliven mamma, tankar och känslor samt en massa annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards