ZTARLA

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Ztarla - 13 oktober 2013 21:36

Dålig uppdatering här på sistone men det är så mycket runt omkring just nu.

Har fortsatt mycket förvärkar/molvärk/tryck nedåt. Enligt barnmorskan sist så var liten fixerad och låg med huvudet väldigt långt ner (det känns också!). Så hon ligger i position till att vara redo nu och jag tror ärligt inte de dröjer väldigt länge till..

I onsdags bestämde jag mig för att gå på mammaledighet två veckor tidigare än vad jag planerat. Det går liksom inte längre. Bara här hemma så är det jobbigt att göra saker, kan inte gå många meter utan att förvärkarna sätter in eller att de känns som urinblåsan ska sprängas. Så från och med imorgon är jag mammaledig! Känns helsjukt, men väldigt skönt.

Har pysslat lite hemma idag, men får sätta mig ner och vila var 10:e min ungefär. Älskling har skruvat ihop spjälsängen också har vi bäddat till vår prinsessa i den <3 blev helt sentimental när jag stod & bäddade, sjukt mäktig känsla att stå och bädda till sitt barn som snart ska komma. Kärlek <3

Nu får hon komma precis när hon vill. Vårt lilla, fina, älskade hjärta.


Presentation


Jag heter Johannah, 28 år gammal. Bor tillsammans med mannen i mitt liv, vår lilla dotter Charly född 26/10 -13 samt våra två katter ♡

Jag skriver här om vår resa tillsammans, livet som nybliven mamma, tankar och känslor samt en massa annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards